Eclipse

Shining Night 1.fejezet

2010. április 5., hétfő by Bess , under


Sziasztok!
Meghoztam az első fejezetet.Remélem mindenkinek tetszeni fog.Ugy döntöttem összerakom az első és második részt.Így alakult ki ez.Elnézést kérek ha valakinek kelemetlenséget okozok.Minimum egy megjegyzést elvárok.Mivel 1 nap alatt lett 15 rendszeres olvasom aminek nagyon hálás vagyok.Így kérek legalább egyet.Remélhetöleg elgyerte a tetszéseteket a történetem.Ami ugyebár Twilight alapú.Ezen már meg sem lehetne lepödni.XD
Jó olvasást!

1.fejezet Egy ismeretlen lány

A NEVEM EMMET MCGREGOR.A SZEMEM SZÍNE KÉK, a hajam pedig barna.Kissé göndör ami jobban megkönyiti a helyzetem a lányokat illetöen.A testemmel nem panaszkodhatok, ha valaki az erős karizmályu fiukra bukik.Mert én közélyük tartozom.A növéremmel élek Froksban, aki nevezetesen Lois.Az anyám 1 éve meghalt.Egy rákot találtak a méhébe, mely rossz indulatu volt.És késön fedeszték fel.Fél év fájdalom után egy éjszaka megállt a szíve.Az apámat 15 éves korom ota nem láttam.Anya temetésére sem jött el.Az üzleti dolgok fontosabbak voltak, mint az elhunyt felesége temetése.Bár velünk sem foglalkozott, soha.Amikor itthon volt telefonált és evett.Meg persze a számitogépbe gépelt megálás nélkül.Viszont azt tudom, hogy kiköpött apám vagyok.Amikor rá néztem a nagyobb ént láttam.Anya is mindig mondogatta.Lois szerintem anya és apa keveréke.Bár anyából több van benne.

Az Opel insignia-ba beszálva éreztem hogy a mainap más lesz.Valami jobb, sokkal jobb.Bár az is lehet hogy megörültem, már magam sem tudom.Egy biztos, a mai nap során elhivom a bálba Cortny-t.Már rég elszántam magam erre a dologra de még sem tettem meg.Lehet a visszutasitástól féltem.Az is lehet hogy attól féltem már meghivták.Bár nem halottam hirét hogy meghivták volna, én nem az a fiú vagyok aki birná ha vissza utasitanák.

A szemem kikerekedett a csodálattól amikor megláttam két csodálatos álapotban lévő kocsit a helyem mellet parkolni.Még be sem fordultam amikor megláttam a szemem színéhez is hasonló Ferrári Californiát és a melette áló Aston Martin v12 vanquish-t.Ami feketében pompázott.Ezek egy vagyomba is kerülhettek.-gondoltam szemrebenés nélkül.A kocsimra apám adott pénzt.Honaponta kült 1 milliot és azt mondja osszuk be.Hát én így osztottam be.A növérem Volvo-t vett.De ezek a kocsik....itt Froks-ban csak a McGregor gyerekeknek vannak fejletebb kocsilyaik.Nekünk is csak azért mert az apánk sok pénzt keres és azt haza küldi.Mi meg...azt hiszem bosszúból elköltjük.Ugy érzem ezzel Lois is egyet ért velem.Talán neki rosszab mind ez.Ő már 23 éves érett nő.A Forks-i nagy újság iró.Talán a nagy-ot már idézőjelbe kéne tenni.

Leparkoltam a Ferrári mellé, közben gyönyörködtem.Tuti hogy lányé a kocsi.A csukott ajtó, és a felhuzott ablakon keresztül és éreztem azt a jelegzetes nőies ilatott.És ha nem is érezném a kocsi színe mindent elárul.Talán ezért olyan ciki a szemem színe.Kiszáltam, majd hirtelen Mike ált elém.Azzal az idiota kába fejével.De mit tudtam volna tenni?A legjobb haveom, aki mindig segit.

-McGregor, ma hol a francban volt 1 hétig?-kérdezte megjátszott dühvel.

-Mr.Newton, tudja ha valaki beteg elméletileg otthon tartozkodik.-megengedtem egy kis gunyt mély hangomban.Kezét nyujtotta majd össze pacsiztunk.-Mi volt míg távol voltam?

-Semmi kül.-mondta majd megindultunk a suli bejárat felé.

-Az a két csodálatos auto, kijé?-kérdeztem, kissé túl nagy kiváncsisággal a hangomban.Érdekell engem, hogy ki is az a ismeretlen lány.Márha lány az illető.Eszembe jutott a tegnapi beszélgetésünk Jassicával.Emlitette hogy tetszik neki egy új fiú-bár halálra unatam magam, nem akartam megbántani.-csak hogy van barátnöje.És én szokás szerint bemyomtam egy viccet erre.Már csak azért értelme volt meghalgatnom.Jess megsértödött majd lecsapta.Mit sem foglalkozva ezzel kezdtem neki a házinak amit elötte megadott.És ha jól gondolom rosszul csináltam, mert csak össze csaptam.

-Új diákok jöttek tegnap iskolába.-világositott fel Mike.-A család nevük, Cullen.Két fiú, és három lány.

-Nevük is van?-kérdeztem.

-Majd ebédnél megmutatom öket és ugy mondok neveket.-mondta.Megsem várva válaszom ment be a rajz terembe.Remek!-gondoltam.-Ha tudom hogy a tudatlanság eggyire fáj, megkérdezek valaki mást.Talán matekon Cortny-t.Ugy is melettem ük, már egy ideje.És talán a bállal kapcsolatos dolgokba is beavathatom.

Mosolyogva léptem be a terembe és szememmel egyből Őt kerestem.De mielött még rá néztem volna, megálapodott a szeme egy bronz barna hajú fiún és a melette helyet foglaló manó termetű lányon.Csodálatosan néztek ki.Fehér börük csak ugy csillogott a teremben égő fénytől.A lány rámemelte arany barna szemeit, majd elmosolyodott.A fiú csak morgolodott és ugy néztem annyiban is haggya a dolgot.

-Mr.McGregor.-halottam meg a tanár hangját.-Helyet foglalna?

-Persze tanárúr csak tudja az elöbb jöttem a WC-ből.Egy kicsit fáj a hátsóm...-vakargattam meg az emlitett testrészem, mire mindenkiből kitört a nevetés.Még a két idegennből is.Ami csak azért zavart,mert a bronz hajú srác, a padot ütögetve nevetett.A gondolataimba véletlenül bekusztak olyan dolgok amiket jobb lett volna ott tartani.Szerencse hogy senki sem lát az elmémbe.Ami már már egy perverz állaté is lehetett volna.Nem tagadom a perzve énem több mint a romantikus énem.

Perverz:99%

Romantikus:1%

A felálás egyértelmű, egy cuki perverz disznó vagyok.Azt az 1%-ék romantikus részemet felhasználom a bálba hivásnál.Biztos vagyok benne hogy Cortny igent mond.Már rég be próbálkozott nálam.Talán ha nem-et is mond az azért lesz mert egyszer kétszer már elszorakoztam a csajjal.

-Emmet McGregor, ha nem szeretne az igazgatói irodában kikötni, megint.Akkor kérem foglaljon helyet, és tartsa magában a lökött fantáziályát és ne viccelödjön.-szinte már morgott a tanár ezért inkább az ülés mellet döntöttem.De sajnos egy valamit nem hagyhattam ki.

-Inkább leülök.-már indultam is a helyem felé.-Nehogy meg-dádázon az igazgató, megint.-a megint-et egy kicsit kiemeltem, hogy viccesebnek látszodjon a duma.Bár a tanár vörös arca nem tette meg a hatsát.Gyorsan lltem és próbáltam a fejem Cortny szöke haja mögé rejteni.A nevetés csak nagyobb lett.Bevallom ha a tanárnak nem lenne lángvörös ábrázata még örülnék is neki.-Befejeztem...

-Köszönjük, Mr.McGregor.-mosolyodott el a tanár.Ez egy erőltettet mosoly volt de azért én is elmosolyodtam.Az egyém már szívből jövő volt.De csak a poén kedvéért.Nem is értem ezek a tanárok hogy a francba ilyen hülyék, ha egyszer okosak.Ugy öltözködnek mint egy idiota,még is tanári diplomályuk van.

Egy kis motoszkálást halottam melöllem, és egy kis papir tépést.Félpercel késöbb elöttem volt Cortny irásával, írt papir.Ránéztem a melettem ülő dögös szöszire, aki reményeim szerint elöj velem a bálba és egy csábos floldalas mosolyt adtam neki.Ugy hogy még bele sem olvastam a telvélbe.Hiába az az egy százalék,-nyerő vagyok.Elpirult és meg a levél felé fordultam.

Emmet.

Ez a kis elöadásod, elvett 15 percet az órából.Hálás vagyok érte.Ezért teljesitem egy kivánságod.És a perverz dolgokat kérlek hagyd ki ebből.

Ez a kis levél...fecni, egyenesen felrepitett a perverz játékok városában.Cortny már tudta hogy mit akarok mielött kértem volna.Ez az ismertség hol jó, hol rosz.Egy csók, perverz-nek számit?Nem hinném.És legalább itt az esélyem hogy meghivjam.

Rendben!

Ugy éreztem ez az egy szó, szimbolizál mindent.A bennem lévő romantikus csávótól az érzékeny fiúig.Mely oly rég tört már ki belölem.És ugy érzem soha nem is fog.

Az óra eltelt idejében csak az új jövevényekre tudtam gondolni.Kik lehetnek?Hogy hivják öket?Kijé a Ferrári?Miért érdekel ez engem annyira?A döntés képtelen álapotomat egy Weasky sem tudta volna csititani.Ugy éreztem ezek a jövevények felbolygadták az életem.Pedig nem tudom miért.Mit tettek elennem amiért ennyire ugy érzem, ma minden az Ő hibályuk.Az érzelmei csak ugy váltakoztak.Lassan már azt sem tudtam ember vagy kutya vagyok, annyit nyöszörgök.A szerveim görcsbe álva várták hogy kicsöngesenek.Az utolsó percben már szinte az agyam irányitott.

10 másodperc...

8 másodperc...

Azt magam sem tudtam miért 2 másodperenként számolom, de így volt.Az örület szélén áltam és tudtam, ha kiscsöngetnek sok dolog vár rám.

1.A kivánságomat megtorolni Cortny-nál, ami egy csók lesz.

2.Elhivni a bálba Cortny-t.

3.Az idegenek...

4.Kié a Ferrári?

Az utolsó öt másodpercben már a hátsom félig lelogott a székről, készen arra hogy megrohamazzam az ajtot.Onnan meg az ebédlöt.Persze Cortny-t magammal vinni.-utasitott egy hang.3....2....-az utolsó másodperc mindha sokkal több lett volna mint a többi.-....1....

A csöngő szó mentett ki a tehetetlen idegálapotból amibe az utolsó félórába kerültem.Még szerencse hogy nem kesztem el izzadni, bár éreztem valamit az biztos Büdös Eric volt.Már vagy 1 hete nem fürdött.A szag érezhető volt.Bár ki tudja?Egy hete ki maradtam.

Cortny felé fordultam majd egy jó nagy lökettel ajkaimat az övéére nyomtam.Nem szándékoztam hosszú ideig csókolni, csak ha már megigérte hagy kapjam meg a jussom.Ajkaim szétnyiltam és cirogatni kezdtem nyelvemmel az övét.Ugy éreztem élvezi, amit csinálok.Nem akartam túlzásokba esni.Elengedtem majd ki mondtam azt amire már az óra elelyén is akartam.

-Elmenyünk eggyüt a bálba!-ez nem épp kérdés sem kijelentés volt.Ez parancs volt, bár azt hiszem rosszul tettem.A válasz meg is döbbentett.

-Minden féleképp!-rekedt volt a hagja, amit nem nagyon értettem.Tudtam hogy indulnom kell, épp ezért egy apró puszit nyömtam a felső ajkára majd sietve az ebédlő felé vettem az irány-t.Reméltem hogy ott lesz az összes idegen és ha a feltételezéseim nem csalnak, az a lány is akit kerestem.Mielött kiléptem volna a teremből észrevettem hogy a két új gyerek már nincs a terembe.Épp ezért mertem reménykedni hogy már mind az ebédlőben van.-egy két perverz gondolt futott át az elmémen amikor megláttam Miss.Salvatorét.A fiatal és dögös biolgis tanárt.-de az elmény nem maradhatot sokáig.Beléptem... be futottam az ebédlöbe és egy dolog volt amire csak gondolni tudtam.:

El jött az igazság pilanata...

4 Responses to 'Shining Night 1.fejezet'

2010. április 5. 11:10

Comment by Nika:).

Sya!Szerintem eddig jó,remélem hamar hozod majd a frisst puszi jah és benne vagy egy link cserében??pusza Nika:)
http://vihartuz.blogspot.com/

2010. április 6. 6:57

Comment by Bess.

Szia!

Én benne fok.Már ki is raktalak.

2010. április 6. 12:59

Comment by Unknown.

szia. eddig nagyon tetszik a sztori. siess a frissel! benne lennél egy linkcserében?
www.newcullen.blogspot.com
www.dead-life-enn.blogspot.com
puszi (:

2010. április 7. 1:06

Comment by Bess.

Benne vagyok!
Már ki is raktalak!
Pussy.