Eclipse

Shining Night 4.fejezet

2010. április 15., csütörtök by Bess , under

4.fejezet Tesihelyetes

Magam sem tudom mit csináltam pontosan az elöző órán, tanulás helyett, de Miss.Toress vibráló ábrázata arra ad következtetést hogy nagyon rosszat.És az eszem is ezt ordibálja.Egy új diákkal spárolni-ami persze isteni volt-nem pont rám vall.Egy kicsit zavarban érzem magam amikor egy Cullen el megy melettem.Szinte már rák vörös vagyok, persze mit sem foglalkoznak ezzel, inkább csak sugdoloznak, meg ijenek.

-Még nem tudom mi legyen a büntetése, de amint megvann...Őn lesz az első aki tudni fog róla!-mondta csepetsem kedvesen.Arom láttán egy ronda mosolyt váltott fel.A ráncai má-már undoritoak voltak.Néhol öszült már.Undoritóan festett, nem értem mit esznek az öregek ezen a nőn.A szomszédi, Mr.Persivel egyszerüen oda van érte.De ez csak szorakozik a pasikkal, mint egy tinédszer. Zöld szemei csak nem vilámokat szortak amikor végig mértem fájdalmas arckifejezéssel a pacekomon.A nő maga volt a megtestesitő hányinger. Bella olyan tökéletes...-ez most hogy jött ide?HÉÉÉÉ, haver kerülnöd kell a csajt.Jó messziről, különbön rosszul jársz.-a hang már kezdett idegesitővé válni.

-Rendben Miss.Toress!Megpróbálok nem eltünni!Bár a szuperhösők feladata ez.Ha valami jót csinálnak,...huss-a kezemmel mutaogadtam.-eltünnek.Pont mint én!-mutattam magara.

-Velem nem szorakozol te kis tejbetök!-morogta.-Én figyelni foglak és ha elbiksz én ott leszek!

Ez az öreg teljesen megbolondult.Bárcsak visszaszolhatnék...!De ha megtenném akkor csak rosszab lenne az egész.Bár lenne még pár beszolás a tarsolyoban.-Rendben, Miss.Toress!-azzal ott hagytam.Egy csepetsem érdekelt az idiota szonoklása, ha nem akarok elkésni matekről-ami Cortnyvel van-mert télleg megszivom, de nagyon.Most nem futottam, semmi kedvem nem volt megint ugy végezni mint a multkor.A poénkodásból is elég lett, azt hiszem megrontottak.Nevezetesen Isabella Cullen.

Mikor beléptem a terembe a tanár mér az asztalnál tevékenykedett.A többiek pedig el akarták foglalni a helyüket.Cortny engem nézett viloggó szemekkel.Már ült és csak arra várt hogy jól eldádázhasson.Nem értem miért van ugy oda.Hisz nem is jártunk, csak egy randi.

-Szia!-ültem lemellé.Mélyen kék szemeibe néztem amiben bizalmatlaság és düh csillogot.-Mielött még megszólalnál...SAJNÁLOM!Ettől függetlenül arra kérlek a bál maradjon....és akár be iktathatnánk egy mozit.

-Te csak úgy lesmároltad Isabella Cullen-t.Az új lány....-kezdte de egy szájra pusztival elhalgadtattam.Elöttünk halk morgás halatszott.Amikor oda néztem szembe találtam magam a bronz hajú sötét szemeivel.

Egyből irni kezdtem Cortnynak.A tudatlav valoság rosszab mint a tudatlanság.Egyetlen Cullen nevét tudom, az pedig a cicámé.Mi van?Isabelláét.Tiszta örület.-gondoltam.

Cortny!

Elmondanád nekem hogy hivják a többi Cullen-t?

Egy másodperc múlva márt irt is vissza.Izgalommal vártam a fejleményekt.A két elöttem ülő emberkéket ismertem.Csak névről nem.A szöszi csajt az elősző szünetben sikerült és a mellete sétálő srácot is.

A két elöttünk ülőt Edwardnak és Alice-nek hivnak.Egy párt alkotnak, bár azt sem tudom ez engedélyezet-e.Na mindegy.

A szöke szépséget Rosalinak hivják és a srácot aki mint kiderült a völegénye Michael.A fekete szemei kissé megrémisztenek, Em.



Fekete szemek, pont mint Bellának a csókunk után.Vagyis mondhatni közben. Erre biztos van valami ésszerű magyarázat akkor is ha nem látok rá modot.A morgás elöl abba maradt és tudtam az okát.A tanár egy jelentöségteljes pillantást vetett Edward Cullenre.

Az óra hátra lévő idejét gondolkodással töltöttem el.Ahogy a többit is.Egyszerűen nem fért a fejembe az a dolog hogy az összes Cullennek aranybarna szmük van, és néha feketévé válik.Kivéve Michaelt akinek majdnem mindig fekete. Ezen kivül Bella teljesen beleitta magát a fejembe.Nem tudtam másra gondolni miután Ő szembe jutott.Már a fekete és aranybarna szemek sem vonták el úgy figyelmemet mint az iránta táplált vonzalom.Egyszerüen ha akartam volna sem tudtam volna másra gondolni.De nem is akartam. A kellemes gondolatok mind olyan megnyugtatoak voltak.

Az ebédlő felé haladva Cortny be sem fogta a száját.A Cullenekről, és a hülyes szokásaikról beszélt.Már nagyon idegesitő volt az egész mégsem szóltem.Nem akartam megbántani, igazából nem a téma idegesitett hanem a hangja. Csöndet akartam.

Beérve az ebédlőbe egyből Bella aranybarna szemeivel találtam szembe magam. Egyből férre néztem és próbáltam nem rá nézni.Habár nagy volt a kisértés.Még így is éreztem a tekintetét.Félek.Igen félek.Bellától?Vagy csak az iránta táplált érzéseimtől?Egyáltalán érzek valami iránta?Épp ettól félek. Hogy esetleg a közeljövőben fogok.De kordában tartom magam.Első és utolsó csókunk csattant reggel.Nem itt van Cortny aki a legjobb barátom mégis a barátnömként viselkedek vele.

-Em.Megkérhetlek hogy arréb huzodsz?-kérdezte Mike haverom.

-Persze!-mondtam.Egy kicsit arréb csuszantam és Mike egy széket huzott oda még.Cortny meleg és puha teste az enyémnek nyomodott.Igazából  vála, de mégis olyan kellemes volt.

-Hé haver...Miss.Félelmetes közeleg!-suttogta nekem Mike.És igen.Amikor felnéztem Miss.Toress két lépésnyire volt az asztalunktól.

.Mr.McGregor, kitaláltam a büntetést!-de jó.Semmi köszönés egyből a tárgyra tér?-A torna tanára, Mr.Morgenter-nek eltört a lába, hála magának!

Ez igaz.Mielött még lesérültem volna és korházba kellet volna vitetni, a tesi órán kicsit hülyéskedtem és a tanár szívta meg.De miköze a büntetésnek ehez?Az agyamat gondolkodora fogtam de így sem tudtam kitalálni mire céloz ez idiota tanár.Aztán mindha feloltották volna a villany.

-Bazszus!-morogtam magamba.-Azt hiszem nekem mennem kell órára Miss.Toress.De majd ha vége az órának...-bár akkor sem akartam hallani.Nem akartam hallani ha addig élek is.

Feláltam a tálcámat kezembe kaptam és elkezdtem futni.Igazából sétáltam de gyorsan szedtem a lábam.Nem fogom a testnevelés tanárt helyetesiteni.Ott ütne meg a guta, A francba is.

-A büntetése...maga lesz a testnevelés helyetesitő!-mondta utánam, mire én teljesen megdermedtem.Szerintem már mindnki minket nézett de ez csak nekem jó.Egy álati jó vicc jutott eszembe amit egyből elvetettem amikor a tanár vörös fejével találtam szembe maga.-Legközelebb megtanulja hogy ne óra allat csókolozgasson.

Ezt télleg ki mondta hangosan?Kisseb kuncogásokat lehetett hallani.A tanár talán...ezzel akar jó modorra tanitani?

-Maga rajtam viccelödik?-kérdeztem kicsit hangosan.A düh amit éreztem hatalmasabb volt mint azt gondoltam.Szivesen széttrancsiroztam volna azt az önelégült képét.

-Ismerős, Mr.McGregor?-kérdezte.-Ha velem szórakozik megjárja.Amit a tesivel helyetesit órákat azokat tanitás után bepotolja!

-Tessék?-kérdeztem.Ez a tanár teljesen megörült.Mégis...akkor mis lesz a magán életemmel?

-Jól halotta!-mondta nevetve.-Most pedig menjen órára.Vagy nem oda tartott?Vagy talán a Cullen asztalhoz igyekezet Isabellához?

A tálca remegni kezdett a kezembe.Ez egy csepetsem volt igyemre.Senki sem nevetett, talán a torz fejem láttán?Nem tudom.

-Tulajdon képpen igen!-mondtam mosolyogva.Néhány kuncogás-t lehetett hallani majd mindenki elhalkult amikor Miss.Toress körbe nézett dühös tekintettel.-De ahogy parancsolja, megyek órára.

Elfordultam majd a tálcát és a rajta lévő maradék kaját elintézve mentem a Biologia terem felé.Ám elötte már nem birtam tovább és Bella csodálatos aranybarna szemeibe néztem...

Talán szenvedélyt érzek?


3 Responses to 'Shining Night 4.fejezet'

2010. április 15. 7:38

Comment by คภςรא.

nagyon szuper lett alig várom a folytit

2010. április 15. 9:04


Szia!
Nagyon tetszett ez a fejezet is. Kíváncsian várom a folytatást.
Szia

2010. április 17. 1:15

Comment by b.

Szia!
Nagyon tetszik a történet!!!!!
Azért nem gondoltam volna hogy Em ilyen vagány...simán lesmárólta Bellát.Nagyon birom. Kiváncsi vok milesz a tesi órákon!!!!XD
Párom a kövit!!!
Puszi Bells