Eclipse

Shining Night 3.fejezet

2010. április 8., csütörtök by Bess , under


Szasztok!
Ismét itt vagyok a Frissel.Amit nem igértem de hoztam!Remélem tetszeni fog.Csatanak a perverz mondatok és a romantikus testhelyzetek.Arra gondoltam amikor irtam hogy miért nem most?Ettől fügetlenül 12 éveseknek nam ajánlom.De inkább csak a beszéd undi.Drágár meg ilyenek.Semmi erotika.Az még messze van, de nem annyira!
Jó olvasást!

3.fejezet Mond hogy nincs barátod!

Vére itthon!-ez volt az első épszerü gondolat amikor átléptem a küszöbön.3 nap, amit a korházban töltöttem egyszerüen szar volt.Az első napon, mikor Isabella benn volt, egyszerüen tökéletes volt.A másik kettő kín szenvedés volt.Lois is benn volt nálam, amikor a munkája engedte.Engem már az sem érdekelt amikor Dr.Cullen-Isabella nevelő apja.-Azt mondta aludnom kell.Legalább adig is telt az idő.Már ugy voltam vele hogy nem baj.Miért lenne baj ha alszom?Az viszont nagy baj volt hogy alig birtam Isabella Cullen nélkül.Nem beszéltünk sokat, de az hogy nézhettem, felemelő volt.Magam sem értem hogy birtam ki eddig a látványa nélkül.Cortny minden nap jött és azt mondta találkozott vele a folyoson.Mindig azt mondtam biztos az apjához jött, mert hogy hozzám nem jött be az biztos.

-Emmet!-halottam meg idegesitő növérem hangját.Egyből hátra néztem bele mélyzöld szemeibe.-Eric hivott!-Ő már csak így hivja az apánkat.Amit nem is rovok meg.Miért tenném?Hiszen oly rég láttuk.Akkor is csak futolag.Olyan rég nem láttam hogy már csak akkor tudom hogy néz ki amikor tükörbe nézek.

-Mit akart?-kérdeztem.

-Halott a balesetről.-mondta ridegen.

-És gondolom nem azért hivott mert aggodot értem.-tanakodtam el.

-Nem!

-Akkor?-kérdezem.

-Fizetni akarta a temetés költségeit...arra számitott hogy rosszab álapotban vagy...-nevette el magát.És is csak nevetni tudtam.A növérem is amolyan poén gizi.Pont ezért hasonlitunk annyira.-Szerinted ha halott is volna a balesetről, felhivott volna?

-Nem!-vágtam rá azonnal hahotázva.Lois McGregor a tökéletes vidámság embere.Mig én perverz, megbántos vicceket sütök el, ő mindenkivel kedvesen andja elő.De persze mindi van valaki akire a vicce lesüt.Aki most apa volt.És egy cseppet sem zavart.Söt, egy éve se zavart volna.

*-Másnap reggel...

A suliba leparkolva egy egész csoport csödült elém.Még ki sem száltam amikor Cortny a nyakamba logadta magát.A sok kérdés közepette azt sem tudtam hova tegyem a fejem.A sok tömegen át, megláttam öt, ahogy engem néz egy félénk mosoly kiséretében, ami felvilanyozta a mai napom.

-Isabella!-integedtem rá, Cortnyval a nyakamon.Minden szem rá szegezödött, én átvágva a tömegen sétáltam elé.Cortny már akkor elengedett amikor meglátta kinek integetek.-Látom te már teljesen jól vagy!De azért egy kicsit sápadt.Irgum-burgum...-a mutató ujjam jobra és balra járt.-Így nem leszünk joban.

-Látom te a vicces emberek közé tartozol.-kuncogott fel.-Ez tetszik...

-Csak egy kuncogás?Rontot az imizsem Cica.-morogtam.Most már szinte nevetett.-Hivhatlak Cicának?

-Nem!

-Bells?

-Nem!

-Isa?

-Nem!

-Bella?

-Nem!

-Isabella?

-Mivel ez a nevem, igen!-mondta mosolyogva.Látom ezt a lányt nem lehet kihozni a sodrából.Keményebb fába ütötted a fejszét mint gondoltad, Emmet.-világositott fel az agyamban élő kis ember.

-Okés Cicus!-agy kisebb csókot leheltem felső ajkára, mely megremegett érintésmtól.Hideg és kemény, mégis sejmes és boditó, au édeset sem hagyom ki.Egy kis ideig ott tartottam.Izleltem, vágytam rá.A nagyfiú a gatyámban már tettre készen mosorogott.Bár amit csináltam nem nevezném csóknak, csak egy kisseb szájra puszira.És mégis, megkorra vágyat keltet bennem...

Elhajoltam hogy bele nézhessek szemeibe amik most csukva voltak.Ezzel csak nagyobb löketet kaptam és újra rátettem ajkamat az övére.De most szét is nyiltak, az enyém és az övé is.Egyik kezemmel hideg csipöjére tettem, míg a másikat az arcára, így közelebb huzva agamhoz.Két apró kezét mellkasomhoz nyomta, de nem tolt el.Az ismerkedés legtökéletesebb mocerét alkalmaztam most.Nyelvem durván mégis érzékien utat tört a szájába.-Bella felnyögött.-Fogai és nyelve érintése egyszerre volt felemelő és vágykeltő.-A nagyfiú oda lett már nagyon kényelmetlenkedett.-Kezemet elvéve arcáról, csipőjére helyezte a másik mellé.Mig Bella keze felsiklott a nyakamra és nyengéden beleturt a hajamba.-itt az udvaron nem épp kedvező volt a smárolás egy olyan lánnyal akit eddig csak háromször láttam.Nem éppen kedvező körölmények között.Mégis vágytam rá.A törtékeny teste, oly hideg és kemény.

-Cica...-egy pillanatra váltak szét ajkaink a levegőhöz szükségletek után ismét eggyéolvadtak.A csengő dallama után ismét megszünt minden.Csak Ő és én.Ez a csoda nem trténhet meg pont velem.Mi van ha van barátja?ÁÁÁ, akkor biztos nem smárolna velem.Egy randira biztos igent mondana.Olyan érzésem volt mindha most csókoloznék elöször, pedig nem!11 éves voltam az első igazi csókomnál.Cortny 10000000 km-re is eltünhetne emelett a csók mögött.

-Mond hogy nincs barátod!-vontam melkasomra a csók végeztével, az elválás nehéz volt.Mélyeket lélegeztem, ahogy Ő is.Kissé elhuzodott hogy a szemembe nézhessen.Azok a ygönyörű arany barna szemek, most feketék voltak.-Talán...

-Nincs...-suttogta rekedten.

-El jösz vele moziba Cica?-kérdeztem.

-Így szóktál bemutatkozni új diákok elött?-kérdezte gunyosan.

-A szívembe marsz, Cica!Melesleg csak veled!Mert te olyan más vagy.-mondtam mosolyogva.

-Más...

-A másság néha nagyon jó, és pont ez fogott meg bened, Cica!-mondtam ami nagyon igaz volt.Egy apró csókot lehelt felső ajkára, pont mint a csók elött.

-Miattad elkéstem a Matek óráról.!-morogta keletlenül.

-Torold meg hogy nem élveszted!-mondtam.-Mellesleg már rég nem lennél a karomban, Cica!

Gyorsan tolt el magától majd felemelte a fejét, kissé félszegen megált a lábán majd mélyen a szemebe nézett.Most arany barnák voltak.Kedvem lett volna újra megcsókolni de inkább hagytam a francba.-Lenne kedved randizni egy perverz ficóval, Cica?

-A korházban sokkal kedvesebbnek tüntél!-mondta komoly hangon.-Azt hiszem rosz ember ismerővagyok!

-Ha nem tetszik az ismerkedési stilusom, sajnálom!-mondtam neki én is komoly hangon.-Tudsz róla hogy teljesen izgalomba hozol, Cica?

-Gusztustalan vagy!-mondta kelemetlenül.

-Nem hazudok!-mondtam.-Ne jó!Tudod...nekem soha sem ment a romantika.Cortnynál bejött a perverz felcsipésem!

-Akkor az a Cortny nagyon buta lehet!

-A legjobb barátomról beszélsz!-sziszegtem.-Nem fogom csak miatad felbolygatni a dolgokat!

-Milyen dolgokat?-kérdezte gunyos hangon.

-Miért van az...hogy romantikus dolgokat akarok a társaságodban tenni?Pedig...pedig én mindig ugy szedem fel a prédáimat hogy elviccelem a dolgokat.

-Velem is elviceled!-mondta kicsit megdöbenve.

-Csak veled nem ohajtom!-mondtam komolyan.

Ismét karomba zártam és addig csókltam mig elnem fogyott a levegő...Majd még tovább.Szügségem volt Isabella Cullen-re.Bár nem tudom miért.

Mi van veled Emmet?

3 Responses to 'Shining Night 3.fejezet'

2010. április 9. 7:05

Comment by Bess.

Még ma Friss.

2010. április 10. 5:03

Comment by คภςรא.

nagyon tetszik a történeted már most Imádom
kíváncsian várom a folytit :D

2010. április 12. 6:04


Szia!
Ma találtam rá a történetedre. Nagyon tetszik. Csak egy zavaró tényező van: a helyesírásra egy kicsit jobban ügyelhetnél. Remélem, nem bántottalak meg ezzel.
Amúgy nagyon jól írsz. Tetszik az elképzelés, hogy nem követed az eredeti történetet, és felcserélted a párokat. Kíváncsi vagyok, mit hozol majd ki ebből. Várom a folytatást.
Szia